Curs nou. Portàtils nous

Dimarts comença un nou curs, abalançat i per tant amb un inici frenètic a tots els centres.

No hi ha pràcticament temps per rés i més quan a l'estiu han canviat configuracions i han deixat potes amunt els centres.

Però be hem de continuar endavant, així que mirarem que els alumnes tinguin les mínimes condicions per treballar.

Els nous alumnes que s'incorporin al projecte de llibres digitals, hauran de prendre contacte amb aquests ordinadors i configurar-los perquè puguin anar a internet. si funciona o no això ho sabrem en pocs dies, ara com ara es un misteri, ningú ho ha comprovat.

Per facilitar aquesta tasca he fet alguns tutorial, que igual us són de utilitat. Son per els nous Toshiba NB250.

Configuració wifi Educat1x1




Restauració d'un sistema operatiu




Consideracions sobre la Linkat



Mac de les targes de xarxa dels ordinadors

3 comentaris:

Marià Cano Santos ha dit...

Hola Josep Maria,

gràcies per les teves aportacions que considero molt útils. He incorporat els documents als materials a l'apartat de connectivitat de la
jt1x1

Salutacions cordials,

marià :-)

Carlos ha dit...

Gràcies Josep Maria per aquesta informació.

Acaben d'arribar els ordinadors al centre i vaig una mica perdut.

La primera cosa que he trobat és aquesta pàgina i ja m'ha aclarit alguns dubtes.

Si no et sembla malament, posaré un enllaç des del web del meu centre a aquesta pàgina

Carlos

Mar ha dit...

Eh!!!!!
Demà tinc que explicar això a tots els nanos de 1r i 2n al meu centre, Vila de Gràcia i m'han passat això... gracis gracis...
Per aquí diuen de posar-ho a la seva web, o al nostre Moodle... potser si, que et sembla?
Mar