Els blogs, Com cercar?

Torno a ser aqui,

fa uns dies que, be desde que em van dir que alguns pares s'havien ofes, em vaig preguntar:

Quin control fan de lús d'internet aquets pares? o millor dit els pares dels alumnes? Realment saben el que publiquen els seus fills?

Be es una pregunta complexa, i suposo que depen de cada fill i de cada mare/pare, no ens hi podem pas posar, però ...

Ara estan de moda, els blogs, es photoblogs, els livespaces, .... tothom es capaç de publicar coses sense gaire control, amb la sensació de la impunitat, com en hi han tants qui els ha de trobar el meu? Si jo nomes dono l'adreça als meus amics més intims.

Be això es la teoria, però la realitat es una mica diferent, i el cert és que es troben coses, amb paciència clar, però si.

Aquí us deixo unes qunates adreces de cercadors especialitzats en trobar informació en blogs:

El que sembla que s'està actualitzant ràpidament:
http://www.technorati.com

El tot poderos google:
http://blogsearch.google.es/

Potser si hi feu un passeig, us trobeu amb alguna sorpresa.